Skip to main content

Aston Martin Cygnet Black and White edition


The two Cygnet Launch Edition cars - White and Black - are available with either standard manual or optional continuously variable transmission and will be produced for a limited time.

Both cars will feature craftsmanship and meticulous attention to detail characterise each Cygnet, and the extremely high levels of interior finish are exemplified by the choice of materials and colours.

Cygnet Launch Edition White brings together a serene exterior finished in Snow White paint with a mix of silver mesh, chrome brightwork and White Diamond turned alloy wheels.
The interior of the White edition features seats hand trimmed in Pearl white leather with perforated Alcantara inserts and complemented by satin chrome.

At the exterior, the iconic wings badge appear in matching white.


Meanwhile, Cygnet Launch Edition Black features Magic Black metallic paint with a specially developed deep sea green effect, offset by matt black louvers and chrome brightwork.

Inside, the seats and dash are finished in pure black full grain leather, perforated in a special diamond pattern. Dark chrome accents adorn the cabin while the wings badges are rendered in black throughout.

Both will also get a bespoke Bill Amberg five-piece luggage set, available in a contemporary combination of black leather with technical fabric.

The set comprises glove box bag, removable door pocket bag, holdall, garment bag and a collapsible tote bag.

 

Popular posts from this blog

Perodua Ativa Body kit yang gempak!Ni baru Stylo..

  Inginkan Perodua Ativa anda nampak garang dan stylo?? Apakata lihat video di bawah, pasti anda inginkan Ativa anda tampak lebih menonjol dan hebat. Sememangnya Perodua Ativa lebih menyerlah kali ini dengan reka bentuk yang trendy, lebih moden dan canggih..tambah pula dengan bodykit yang gempak ini, pasti mata tertumpu pada kereta anda. Walaubagaimanapun bodykit sebegini susah untuk didapati kecuali Gear-up yang disediakan. Kata orang "Nak seribu daya, tak nak seribu dalih" ..sekarang banyak kedai accesories kereta yang menawarkan bodykit yang menarik dan ranggi.

Yamaha X-max 2023 Malaysia

  Yamaha X-Max versi Baru bakal dilancarkan pada tahun ini berdasarkan maklumat yang diterima daripada beberapa sumber. Pastinya ramai yang tertunggu-tunggu kehadiran versi baharu Yamaha X-Max. Dengan design yang serba baru berserta ciri-ciri yang ditambah baik, lampu depan yang lebih cun dan menawan, meter TFT, reka bentuk yang lebih slim dan mantap.

Perodua Alza baru 2022 mengancam!

  Perodua Alza kembali dengan wajah baru yang pasti mengujakan dan lebih padu daripada model sebelum ini. Penampilan Alza 2022 generasi baru akan hadir dengan 6 beg udara,  AEB , ASA, ACC, LKA dan banyak lagi feature yang mungkin akan ditambah baik.  Model baharu Alza mungkin menjadi pilihan terbaik untuk mereka yang inginkan keselesaan dengan ciri-ciri pemanduan yang canggih seperti yang terdapat pada model Ativa dan Myvi baharu.  Model baru Alza akan menggunakan platform Daihatsu New Global Architecure (DNGA) dengan konfigurasi pacuan roda hadapan..seperti juga toyota Avanza baharu. Pelancaran model ini mungkin akan diumumkan tidak lama lagi.