Skip to main content

D-MAX 2013 NEW UPGRADES PERFOMANCE AND STYLING

The new Isuzu D-Max 2013 offering a larger body and bed, better aerodynamics and fuel efficiency, and improved safety features. The new Isuzu D-Max comes in five variants, with the most affordable type being a 4X2 manual transmission unit fitted with a 2.5-litre direct injection diesel turbo engine priced at RM69,799.60. Other variants of the D-Max, with the 2.5-litre VGS turbo intercooler diesel powerplant, offered from RM79,899.60 to RM100,689.60.
For the improvement D-MAX 2013 Re-engineered to be more comfort, handling and performance, and what special about new D-Max is the 4x4 to convert sedan drivers, that mean you're driving this 4X4  like a car. the new D-Max also exudes a more dynamic and sporty look from head to tail, and the safety is uncompromising. D-MAX safety features such as dual airbags, anti-lock brake system (ABS) with Electronic Brake-force Distribution (EBD), brake assist, Traction Control (TCS) and Electronic Stability Control (ESC) -Euro-NCAP safety standards.
The new D-Max also underwent durability testing over four million kilometres, and has a new 2.5-litre four-cylinder unit with a Variable Geometry System (VGS) turbocharger that provides 136ps at 3,600rpm with 320Nm of torque between 1,800rpm and 2,800rpm.

Popular posts from this blog

Perodua Ativa Body kit yang gempak!Ni baru Stylo..

  Inginkan Perodua Ativa anda nampak garang dan stylo?? Apakata lihat video di bawah, pasti anda inginkan Ativa anda tampak lebih menonjol dan hebat. Sememangnya Perodua Ativa lebih menyerlah kali ini dengan reka bentuk yang trendy, lebih moden dan canggih..tambah pula dengan bodykit yang gempak ini, pasti mata tertumpu pada kereta anda. Walaubagaimanapun bodykit sebegini susah untuk didapati kecuali Gear-up yang disediakan. Kata orang "Nak seribu daya, tak nak seribu dalih" ..sekarang banyak kedai accesories kereta yang menawarkan bodykit yang menarik dan ranggi.

Yamaha X-max 2023 Malaysia

  Yamaha X-Max versi Baru bakal dilancarkan pada tahun ini berdasarkan maklumat yang diterima daripada beberapa sumber. Pastinya ramai yang tertunggu-tunggu kehadiran versi baharu Yamaha X-Max. Dengan design yang serba baru berserta ciri-ciri yang ditambah baik, lampu depan yang lebih cun dan menawan, meter TFT, reka bentuk yang lebih slim dan mantap.

Perodua Alza baru 2022 mengancam!

  Perodua Alza kembali dengan wajah baru yang pasti mengujakan dan lebih padu daripada model sebelum ini. Penampilan Alza 2022 generasi baru akan hadir dengan 6 beg udara,  AEB , ASA, ACC, LKA dan banyak lagi feature yang mungkin akan ditambah baik.  Model baharu Alza mungkin menjadi pilihan terbaik untuk mereka yang inginkan keselesaan dengan ciri-ciri pemanduan yang canggih seperti yang terdapat pada model Ativa dan Myvi baharu.  Model baru Alza akan menggunakan platform Daihatsu New Global Architecure (DNGA) dengan konfigurasi pacuan roda hadapan..seperti juga toyota Avanza baharu. Pelancaran model ini mungkin akan diumumkan tidak lama lagi.